Kaip veikia dyzelinis siurblys?

Dyzelinės kuro sistemos „Common Rail“ aukšto spaudimo siurblys gauna kurą vamzdynais per filtrą iš kuro bako. Kai kuriose sistemose kuro bake būna žemo slėgio (iki 3 bar) elektrinis siurbliukas.

“Bosch” “Common-rail” aukšto spaudimo siurblys veikia rotoriniu principu ir trimis 120° kampu stovinčiais plunžeriais sukelia reikiamą aukštą slėgį.

Viena pagrindinių ir dažniausiai pasitaikančių Bosch „Common Rail“ siurblio problemų – riebokšlių nesandarumas. Tai atsitinka dėl guminių riebokšlių senėjimo (guminės detalės praranda reikiamą elastingumą). Atsiradus nesandarumui, kuras pradeda sunktis iš kuro siurblio.
Būna ir tokių „Bosch“ aukšto spaudimo siurblių, kur ir aukšto ir žemo slėgio siurbliai sumontuoti į vieną mazgą. Tokių siurblių dažnai pasitaikantis gedimas – pagrindinio veleno ir žemo slėgio elemento lūžimas. Šiuo atveju automobilis nebeužsiveda.